Особливості формування розвивального освітнього середовища в умовах стандартизації початкової освіти України

Автор(и)

  • Світлана Смолюк Lesya Ukrainka Eastern European National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.65-72

Ключові слова:

розвивальне освітнє середовище, початкова школа, розвиток особистості молодшого школяра, психолого-педагогічна експертиза, адаптація, соціалізація

Анотація

У статті на основі вивчення наукової літератури висвітлено особливості формування освітнього середовища в сучасній початковій школі. Обґрунтовано основні складники (інформаційний, соціально-психологічний, культурно-освітній i матеріально-технічний) та компоненти інноваційного освітнього середовища початкової школи (просторовий, змістовий, комунікативний). У структурі розвивального освітнього середовища школи автором виокремлено такі функції: дидактично-виховна, інформаційно-розвивальна, координаційна, адаптивно-емоційна, соціокультурна, комунікаційна, інтеґраційна, які забезпечують цілісність і системність функціонування змодельованого середовища початкової школи. Визначено основні аспекти психолого-педагогічної експертизи  розвивального освітнього середовища. Виокремлено етапи діяльності усіх суб’єктів навчально-виховної взаємодії (учнів, вчителів, батьків) у предметно-змістовому функціонуванні розвивального освітнього середовища початкової школи

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-25

Як цитувати

[1]
Смолюк , С. 2019. Особливості формування розвивального освітнього середовища в умовах стандартизації початкової освіти України. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 5, 1 (Квіт 2019), 65–72. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.65-72.

Номер

Розділ

Articles