Розуміння різноманітності: антидискримінаційне навчання та міжкультурна освіта

Автор(и)

  • Катажина Смотер Institute of Pedagogy of the Jagiellonian University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.73-79

Ключові слова:

антидискримінаційна освіта, міжкультурна освіта, різноманітність, соціальна ізоляція

Анотація

Проблема соціальної ізоляції та наслідки цього процесу для представників національних меншин набуває все більшої актуальності в галузі освіти. Тому значну увагу сьогодні приділяють постулатам антидискримінаційної та міжкультурної освіти. Варто замислитися над тим, які спільні ознаки та які відмінності існують між двома підходами до вирішення цієї проблеми? Як саме ми можемо визначити взаємозв’язки між полікультурною освітою та антидискримінаційною освітою? У цій статті автор аналізує два підходи як “дві сторони однієї монети”, а також: поняття “антидискримінаційного виховання як специфічного продовження міжкультурної освіти ... і навпаки” або як ”результат бачення іншого аспекту проблеми, будучи у різноманітному світі”. Такі різні подання проблеми породжують різні наслідки щодо розуміння цих двох підходів: їх зв’язок може існувати в різноманітних заходах та ініціативах як у школі, так і в інших установах освіти, соціалізації серед дітей, підлітків і дорослих

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-25

Як цитувати

[1]
Смотер, .К. 2019. Розуміння різноманітності: антидискримінаційне навчання та міжкультурна освіта. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 5, 1 (Квіт 2019), 73–79. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.73-79.

Номер

Розділ

Articles