Християнське милосердя у християнській педагогіці

Автор(и)

  • Лешек Афтика Catholic University in Ružomberok

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.102-106

Ключові слова:

християнин, милосердя, релігія, християнська педагогіка, духовні цінності, благодійна діяльність

Анотація

У статті висвітлено провідні ідеї християнської педагогіки, які полягають у вихованні в дітей і молоді духовно-моральних цінностей. Автором наголошено, що християнська педагогіка слугує дієвим засобом формування духовності молодого покоління, формування світоглядних уявлень і переконань, етикету, духовних традицій і цінностей свого народу на загальноприйнятих заповідях Божих. Значна увага приділена формуванню у молодого покоління високої моральності, етикету, любові до ближнього, релігійності тощо. У християнській релігії найбільша цінність серед усіх інших чеснот – це “любов”. Християнська любов закладена в основному в заповіді любові до Бога і ближнього, тому справжнє милосердя походить від серця, повного любові. Ця стаття представляє вчення Христа про милосердя до інших та його практичне застосування у часи існування перших християнських громад. Автор праці описав економічну організацію та благодійні ініціативи в громадах ранніх християн

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2018-04-20

Як цитувати

[1]
Афтика, Л. 2018. Християнське милосердя у християнській педагогіці. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 5, 1 (Квіт 2018), 102–106. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.102-106.

Номер

Розділ

Articles