Пошук персуазивних стратегій у туристичному рекламному дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.7.3.7-18Ключові слова:
туризм, мовленнєвий вплив, туристичний рекламний дискурс, впливові техніки, маркетингАнотація
Туризм як соціальне явище привертав увагу дослідників маркетологів упродовж усіх етапів свого розвитку. В основі успішної співпраці між суб’єктами туристичної діяльності та клієнтами перебуває комунікація. Переконлива сила рекламної мови й інструментів маркетингу дуже відчутна сьогодні. Насправді, щоб привернути увагу покупців, туристичні компанії вибирають різні способи, щоб переконати у перевагах свого бренду. У статті висвітлено та обговорено важливі аспекти стосовно мови туризму та шляхів його аналізу для виявлення переконливих прийомів, які використовуються для залучення потенційних туристів. У зв’язку з цим мовленнєвий вплив у туристичній рекламі реалізується шляхом переконання потенційного клієнта у необхідності сервісу/продукту. Рекламуючи туристичний продукт, рекламодавець чинить вплив на споживача, залучаючи різні ефективні засоби, щоб активізувати його прагнення придбати туристичні послуги (турпродукт). Розглядаються такі елементи персуазивного туристичного маркетингу: структурована комунікація, розповіді історій, копірайтинг, нейромаркетинг; методи переконання Cialdini ’(2001), що впливають на людей (взаємність, прихильність та послідовність, соціальне підтвердження, симпатія, авторитет та дефіцит). У статті також висвітлено фактори гендерної орієнтації як важливі компоненти у виборі відповідної персуазивної стратегії при розробці рекламних матеріалів для туризму. У розділі результатів подано реальні приклади застосування зазначених стратегій впливу на аудиторію курортів “Карпати” та “Сольва”. Усі ці методики становлять теоретичну базу для досліджень персуазивності і заслуговують на увагу, оскільки вони відіграють головну роль у просуванні будь-якого виду. Збір даних цього дослідження забезпечить оновлену інформацію стосовно риторики туризму.