ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЕКОЛОГО-КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Леся Височан ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (м. Івано Франківськ, Україна)
  • Світлана Мілевська Нижньоберезівська гімназія Косівської районної ради Івано-Франківської області (с. Нижній Березів, Косівський район, Івано-Франківська область, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2019.21.55-59

Ключові слова:

краєзнавство, природне середовище, соціальне середовище, педагогічна проблема, учитель початкових класів

Анотація

Соціальне та природне середовище впливає на формування особистості школяра, причому не тільки макросередовище (умови існування, що оточують людину в суспільстві), але й мікросередовище – умови, створені безпосередньо в освітній установі. Краєзнавство, що поєднує в собі відомості природознавчі, історичні, мистецтвознавчі, з історії літератури, науки тощо, відіграє в цьому процесі вирішальну роль.

Результатом професійної підготовки вчителя до еколого-краєзнавчої роботи у школі є краєзнавчі знання, уміння і навички. Окрім того, майбутній учитель усвідомлює взаємовплив його еколого-краєзнавчої підготовки на результати майбутньої професійної діяльності, свою роль у житті рідного краю, моральну спрямованість краєзнавчих знань. Він вчиться дивитися на навколишній світ не очима споживача, а очима творця, діяча, активного учасника перетворень, удосконалення навколишнього життя. Професійна підготовка вчителя початкових класів до майбутньої професійної діяльності є цілісним процесом, об’єднаним спільністю педагогічних цілей, завдань, функцій, спрямованих на досягнення кінцевого результату.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-27

Як цитувати

Височан, Л., & Мілевська, С. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЕКОЛОГО-КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Гірська школа Українських Карпат, (21), 55–59. https://doi.org/10.15330/msuc.2019.21.55-59

Номер

Розділ

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПРОСТІР РЕГІОНУ УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ОСО

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають