АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Любомира Ілійчук кандидат педагогічних наук, доцент, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

Анотація

У статті наголошено, що формування культури академічної доброчесності в системі вищої освіти України є одним із ключових завдань освітньої політики держави, від вирішення якого напряму залежить збільшення довіри до української академічної науки й підвищення якості вищої освіти в нашій державі. Підкреслено, що посиленої уваги сьогодні потребують питання імплементації норм академічної доброчесності до міжнародних практик, а також створення й реалізація комплексної стратегії формування культури академічної доброчесності здобувачів вищої освіти й освітянської спільноти на державному рівні та у рамках діяльності ЗВО. Зауважено, що означена проблема останнім часом стала предметом наукових пошуків і дискусій на різних академічних платформах, метою яких є окреслення найбільш ефективних шляхів імплементації й дотримання принципів академічної доброчесності у закладах вищої освіти, що безпосередньо відображає рівень розвитку культури і суспільних цінностей, визначає сприйняття системи вищої освіти в Україні, формування системи цінностей майбутніх фахівців. Зазначено, що практика впровадження академічної доброчесності набула широкого застосування у країнах Європи і США та законодавчо закріплена для її впровадження і дотримання у закладах вищої освіти України. Закцентовано увагу на тому, що відповідно до чинних норм освітнього законодавства, закладам вищої освіти надано право самостійно розробляти політику академічної доброчесності та проводити відповідні заходи щодо її впровадження в освітнє середовище ЗВО. Окреслено політику й механізми формування високої культури якості освіти та академічної доброчесності у ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-26

Як цитувати

Ілійчук, Л. . (2021). АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Гірська школа Українських Карпат, (25), 5–8. вилучено із https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/5788

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають