ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Оксана Гарпуль кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики та інформатики і методики навчання, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Володимир Пилипів доктор фізико-математичних наук, професор кафедри математики та інформатики і методики навчання, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Марія Луцик магістрантка, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

Анотація

Сьогодні Україна реформує систему освіти, щоб наблизити її до сучасних соціальних та економічних реалій. Мультимедійні технології є одним із найбільш перспективних напрямів розвитку інформаційних технологій. Із використанням таких технологій з’являються нові можливості реалізації принципово нових форм і методів навчання, які спрямовані на підвищення якості й ефективності навчальної та самостійно-пізнавальної діяльності студентів та учнів. Одним із ключових напрямів є підготовка майбутніх учителів до знання мультимедійних технологій, оскільки вони повинні закласти основу комп’ютерної підготовки учнів та сформувати основні ідеї та навички в галузі мультимедіа. У статті показано можливості ефективного використання мультимедіа для реалізації освітніх та розвивальних функцій навчання у загальноосвітній школі за умов цифровізації освіти. Проаналізовано сучасний стан використання мультимедійних технологій у професійній діяльності вчителя; особливості вивчення теми “Мультимедійні технології” у старших класах профільної школи; наведено приклади використання мультимедійних сервісів для створення інтерактивних вправ та завдань; розроблено сайт із методичними рекомендаціями щодо використання мультимедійних технологій у професійній діяльності для вчителів-предметників; наведено результати апробації, які показують, що мультимедійні технології відкривають нові методичні підходи в системі загальної освіти, дають можливість економити час на уроці, наповнити його інформацією, поєднуючи різноманітні засоби, які будуть сприяти глибшому й усвідомленому засвоєнню навчального матеріалу. Мультимедіа уможливлюють поєднувати вербальну та наочно- чуттєву інформацію, розвивають алгоритмічний стиль мислення, формують уміння ухвалювати оптимальні рішення, діяти варіативно.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-26

Як цитувати

Гарпуль, О. ., Пилипів, В. ., & Луцик, М. . (2021). ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Гірська школа Українських Карпат, (25), 79–83. вилучено із https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/5806

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ