ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/msuc.2024.31.96-98Ключові слова:
цифрова компетентність, гірничі інженери, освітні програми, професійна підготовка, професійний розвиток, технологічні тренди, майбутні фахівці.Анотація
У статті розглядається актуальні питання формування цифрової компетентності у майбутніх гірничих інженерів в умовах цифровізації гірничої промисловості. Проаналізовано поняття, структуру та специфіку цифрової компетентності, а також сучасні технологічні тренди в галузі, серед яких - роботизація, штучний інтелект, Інтернет речей та цифрові двійники. Особлива увага приділяється методології формування цифрових навичок через інтеграцію сучасних технологій у навчальний процес, співпрацю з виробничими підприємствами та безперервне професійне навчання. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення освітніх програм, створення партнерств між університетами та компаніями, а також впровадження сучасної матеріально-технічної бази. Обгрунтовано важливість комплексного підходу до підготовки фахівців, здатних працювати в умовах високотехнологічного виробництва.
