ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Оксана КОНДУР доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Роман КОНДРАТ аспірант кафедри початкової освіти та освітніх інновацій, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2024.31.96-98

Ключові слова:

цифрова компетентність, гірничі інженери, освітні програми, професійна підготовка, професійний розвиток, технологічні тренди, майбутні фахівці.

Анотація

У статті розглядається актуальні питання формування цифрової компетентності у майбутніх гірничих інженерів в умовах цифровізації гірничої промисловості. Проаналізовано поняття, структуру та специфіку цифрової компетентності, а також сучасні технологічні тренди в галузі, серед яких - роботизація, штучний інтелект, Інтернет речей та цифрові двійники. Особлива увага приділяється методології формування цифрових навичок через інтеграцію сучасних технологій у навчальний процес, співпрацю з виробничими підприємствами та безперервне професійне навчання. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення освітніх програм, створення партнерств між університетами та компаніями, а також впровадження сучасної матеріально-технічної бази. Обгрунтовано важливість комплексного підходу до підготовки фахівців, здатних працювати в умовах високотехнологічного виробництва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-15

Як цитувати

КОНДУР, О., & КОНДРАТ, Р. (2025). ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Гірська школа Українських Карпат, (31), 96–98. https://doi.org/10.15330/msuc.2024.31.96-98

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають