ГОМІЛЕТИКА В КИЇВСЬКІЙ ДУХОВНІЙ АКАДЕМІЇ: ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНО ОРІЄНТОВАНОЇ ДИСЦИПЛІНИ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)

Автор(и)

  • Тетяна ТВЕРДОХЛІБ кандидат педагогічних наук, докторантка кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.48.1.8-11

Ключові слова:

викладач, гомілетика, гурткова робота, Київська духовна академія, форма навчання, педагогічний компонент навчальної дисципліни

Анотація

У статті на основі першоджерел висвітлено зміни, які відбулися з педагогічною складовою гомілетики (церковного красномовства) в Київській духовній академії упродовж кінця ХІХ – початку ХХ ст. Розкрито лекції, практичні заняття, репетиції, колоквіуми, іспити, самостійну позааудиторну  роботу студентів, написання проповідей, кандидатських робіт як форми навчання означеної дисципліни. Зазначено про навчально-методичне забезпечення її викладнання. Схарактеризовано загальний професійний рівень викладачів церковного красномовства: В. Певницького, М. Гроссу, Т. Лященко (архімандрита Тихона). Акцентовано увагу на внеску В. Певницького у розвиток гомілетики як навчальної дисципліни в Київській духовній академії у досліджуваний період.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-16

Номер

Розділ

Наукові статті