ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПСИХОФІЗИЧНИЙ СТАН
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.80-83Ключові слова:
психофізичний стан, рухова активність, студенти, фізичне виховання, здоров’яАнотація
У зв´язку з постійним розвитком інформаційно-комунікаційних технологій сучасна молодь веде малорухливий спосіб життя, що призводить до зниження рівня рухової активності у студентів закладів вищої освіти, і як наслідок, спостерігається високий рівень захворюваності.
Ураховуючи стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, нами розроблено методику визначення індивідуальної рухової активності з використанням інфокомунікаційних технологій.
У статті охарактеризовано психофізичний стан студентів контрольної та експериментальної груп після впровадження запропонованої методики в освітній процес з фізичного виховання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-27
Номер
Розділ
Наукові статті