МОТИВАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Євген МАМЧУР кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.173-176

Ключові слова:

мотив, мотиваційна сфера особистості, майбутній учитель-словесник, професійна підготовка, формування професійно-ціннісних орієнтацій

Анотація

Стаття присвячена одній з важливих умов формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя, пов’язаної з мотиваційною сферою особистості. Проаналізовано різні погляди вчених щодо поняття «мотив», видів мотивів (пізнавальні, соціальні), їх вияву під час навчально-виховної діяльності. Доведено, що систематична позитивна мотивація визначає орієнтованість особистості на гуманізацію та гуманітаризацію в суспільстві, пріоритет загальнолюдських цінностей, їх безпосередній вплив на рівень професійної підготовки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-28

Номер

Розділ

Наукові статті