ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.201-205Ключові слова:
професійна підготовка, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльність, професійна готовність до інноваційної діяльності, заклад вищої освітиАнотація
Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. Зокрема, розкрито сутність поняття професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. На основі аналізу різноманітних трактувань сутності професійної підготовки запропоновано власне формулювання означеної дефініції. Автор зазначає, що «професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності» − це система організаційно-педагогічних умов, відповідного освітнього середовища закладу вищої освіти та наявності навчально-методичного забезпечення, спрямованих на формування професійної готовності магістрантів до інноваційної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-03-22
Номер
Розділ
Наукові статті