ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В МАТЕМАТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  • ІННА КУЛІШ кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0002-2066-3923
  • НАТАЛІЯ БАБЕЛА магістрантка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0001-6784-4716
Ключові слова: діти дошкільного віку, проблемне навчання, математична компетентність, математичний розвиток

Анотація

Освіта сьогодні передбачає залучення все більшого числа інноваційних методів і технологій навчання. Таким є використання проблемного навчання як методики викладання, що пов’язують з іменами Barrows and Tamblyn, які вперше застосовували її в 1980-х у вищій школі. З того часу дана технологія достатньо широко практикується в освітньому просторі.

У даній статті досліджуються аспекти, що стосуються використання проблемного навчання в освітньому процесі в умовах закладу дошкільної освіти, зокрема, елементів проблемного навчання в математичному розвитку дітей старшого дошкільного віку; проаналізовано погляди науковців щодо ролі проблемного навчання в освітньому процесі, а саме для формування математичної компетентності в дітей старшого дошкільного віку; акцентовано увагу на тому, що позитивно вплине на формування життєвої компетентності в дітей, готуватиме їх до вирішення реальних проблем у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності.

 

Біографії авторів

ІННА КУЛІШ, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

 

 

НАТАЛІЯ БАБЕЛА, магістрантка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

 

 

Опубліковано
2020-11-12
Розділ
Наукові статті