ЛЕГО-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.67-70Ключові слова:
технології LEGO, LEGO освіта, LEGO-конструктор, математичний розвиток, діти дошкільного вікуАнотація
Для більшості з нас галузі науки, техніки та математики є або такими, що захоплюють і надихають, або надзвичайно складними концепціями. Вони часто отримують репутацію «жорстких» наук. Жорсткий, як у значенні для розуміння і вивчення, так і з репутацією жорсткого, тобто такого, який залишає дуже мало місця для творчості або уяви. На думку авторів статті, технології LEGO сприяють тому, щоб і діти, і дорослі були захоплені наукою, зокрема математикою.
У статті наголошується, що для закладів дошкільної освіти використання LEGO конструктора з метою формування математичної компетентності в дітей старшого дошкільного віку є ефективним освітнім рішенням, а особливо в умовах пандемії COVID-19, оскільки заняття з LEGO-конструктором можна з легкістю впроваджувати дистанційно. Автори доводіть, що такі заняття розпалюють природну цікавість дітей, допомагаючи їм розвинути необхідні навички спілкування, творчості, співпраці та критичного мислення у цікавій і захоплюючій формі. У викладеному дослідженні описано, що гнучкі рішення ростуть разом з дітьми, коли вони вирішують проблеми і виявляють, як наука, техніка, інженерія та математика впливають на їхнє повсякденне життя.