ЛЕГО-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • ВІТАЛІНА ЛЮБИВА кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної педагогіки та психології, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0003-2228-2013
  • КАРІНА ПОНОМАРЕНКО магістрантка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0001-9529-0482

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.67-70

Ключові слова:

технології LEGO, LEGO освіта, LEGO-конструктор, математичний розвиток, діти дошкільного віку

Анотація

Для більшості з нас галузі науки, техніки та математики є або такими, що захоплюють і надихають, або надзвичайно складними концепціями. Вони часто отримують репутацію «жорстких» наук. Жорсткий, як у значенні для розуміння і вивчення, так і з репутацією жорсткого, тобто такого, який залишає дуже мало місця для творчості або уяви. На думку авторів статті, технології LEGO сприяють тому, щоб і діти, і дорослі були захоплені наукою, зокрема математикою.

У статті наголошується, що для закладів дошкільної освіти використання LEGO конструктора з метою формування математичної компетентності в дітей старшого дошкільного віку є ефективним освітнім рішенням, а особливо в умовах пандемії COVID-19, оскільки заняття з LEGO-конструктором можна з легкістю впроваджувати дистанційно. Автори доводіть, що такі заняття розпалюють природну цікавість дітей, допомагаючи їм розвинути необхідні навички спілкування, творчості, співпраці та критичного мислення у цікавій і захоплюючій формі. У викладеному дослідженні описано, що гнучкі рішення ростуть разом з дітьми, коли вони вирішують проблеми і виявляють, як наука, техніка, інженерія та математика впливають на їхнє повсякденне життя.

 

Біографії авторів

ВІТАЛІНА ЛЮБИВА, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної педагогіки та психології, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

 

 

КАРІНА ПОНОМАРЕНКО, магістрантка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-23

Номер

Розділ

Наукові статті