КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО CАМОРОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.53.2.90-94Ключові слова:
культура, культурологічний підхід, саморозвиток, післядипломна педагогічна освіта, учитель-філологАнотація
У статті проаналізовано погляди провідних європейських та українських науковців на роль культури у формуванні саморозвитку особистості. Акцентується увага на необхідності розглядати освітній процес у контексті культурного розвитку й орієнтуватися на вільне виявлення людиною своєї індивідуальності для саморозвитку та самовизначення. Обґрунтовано застосування діалогічного та творчого сенсів культури, систематизовано етапи самовиховання за І. Зязюном. Подано авторську систему впровадження культурологічного підходу в післядипломній педагогічній освіті.