ОБРАЗ СВІТУ УЧНЯ ЯК ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.152-157Ключові слова:
. Образ світу, становлення образу світу учня, національний образ світу учняАнотація
У статті розкрито сутність поняття "становлення образу світу учня" як процес спрямованої самоорганізації здобуття учнем – суб'єктом учіння/вчинку, системи особистісно значимих знань про світ і своє місце в ньому. Теоретично обґрунтовано зміст і структуру терміна "становлення образу світу учня" як феномена інноваційної освітньої практики, що його репрезентують акмеологічний компонент, виявом якого є сформованість акмеологічної позиції; аксіологічний – сформованість ціннісно-смислового ставлення до діяльності; етичний – розвиток морально-етичних якостей особистості; когнітивний – сформованість цілісних знань про світ і своє місце в ньому; культурологічний ‒ рефлексивне самоздійснення учня в контексті етнічної картини світу. Осмислено прикладний аспект вирішення проблеми становлення образу світу учня, зокрема національного, в освітньому процесі Нової української школи.