ІСТОРИЧНІ ВИТОКИ ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.55.2.12-16

Ключові слова:

музична осві-та, антична естетика, музикування, музичне виховання, світська музика

Анотація

У статті виокремлюються певні вузлові питання наукових концепцій, які визначали у свій час особливості музичної освіти, її сутність, спрямування і зміст на
деяких етапах історичного розвитку. Зазначено, що наявність навіть найпростіших форм музикування завжди тісно пов'язана з особливостями історичного розвитку суспільства, світоглядними позиціями і науково-теоретичними концепціями, а ще станом музично-виконавської практики.

Біографії авторів

ЯРОСЛАВ СВЕРЛЮК, Рівненський державний гуманітарний університет

доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту мистецтв, Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

ЛІЛІЯ СВЕРЛЮК, Рівненський державний гуманітарний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри пісенно-хорової практики та постановки голосу, Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

ТЕТЯНА ПОТАПЧУК, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Україна


##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-17

Номер

Розділ

Наукові статті