СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО РІЗНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • ІНЕСА ГУРАЛЬ
  • ЛІАНА СМОЛОВИК

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.58-64

Ключові слова:

традиційне очне навчання, онлайн-навчання, змішане навчання, навчальні дисципліни, студент

Анотація

У статті проаналізовано  результати опитування студентів  Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (ІФНТУНГ)  щодо  використання різних форм організації навчання: традиційного очного, змішаного та дистанційного. Зроблено висновки про те, що пріоритетні формати навчання студентів відрізняються як для різних напрямів підготовки, так і різних вікових категорій. Авторами доведено, що студенти різних напрямів підготовки мають подібні погляди щодо вибору організації навчання для більшості дисциплін, за винятком математики та іноземної мови, а студенти молодших курсів для вивчення більшості дисциплін надають перевагу очному та змішаному форматам, а старших курсів – дистанційному. Узагальнено, що вибір студентами оптимального формату навчання залежить від усіх досліджених ознак.

Біографії авторів

ІНЕСА ГУРАЛЬ

кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри вищої математики, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

 

ЛІАНА СМОЛОВИК

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри вищої математики, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті