СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО РІЗНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.58-64Ключові слова:
традиційне очне навчання, онлайн-навчання, змішане навчання, навчальні дисципліни, студентАнотація
У статті проаналізовано результати опитування студентів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (ІФНТУНГ) щодо використання різних форм організації навчання: традиційного очного, змішаного та дистанційного. Зроблено висновки про те, що пріоритетні формати навчання студентів відрізняються як для різних напрямів підготовки, так і різних вікових категорій. Авторами доведено, що студенти різних напрямів підготовки мають подібні погляди щодо вибору організації навчання для більшості дисциплін, за винятком математики та іноземної мови, а студенти молодших курсів для вивчення більшості дисциплін надають перевагу очному та змішаному форматам, а старших курсів – дистанційному. Узагальнено, що вибір студентами оптимального формату навчання залежить від усіх досліджених ознак.