ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.95-102Ключові слова:
метод проєктів, уроки біології, пізнавальний інтерес, констатувальний і пошуковий експериментиАнотація
У статті проаналізовано використання вчителями та сприйняття учнями методу проєктного навчання при вивченні біології у 7 класі, оскільки сучасна система навчання вимагає від учителя нових підходів до охоплення великого обсягу інформації. Доведено, що учні повинні мати зовсім інші навички: думати, розуміти суть речей, осмислювати ідеї та концепції і вже на основі цього вміти шукати потрібну інформацію, аналізувати її та застосовувати в конкретних умовах, формулювати й відстоювати свою думку. Авторами узагальнено, що для успішного досягнення цієї мети в навчальному процесі використовують проєктні технології, які забезпечує інтелектуальний та творчий розвиток особистості.