ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ

Автор(и)

  • ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.103-105

Ключові слова:

інклюзія, команда психолого-педагогічного супроводу, діти з ООП, адаптивне фізичне виховання

Анотація

У статті розкриваються основні завдання виробничої практики в закладах освіти для  здобувачів ОС Магістр спеціальності 227.1 «Фізична терапія». Акцентується, що впровадження цього виду практики  в Івано-Франківському національному медичному університеті зумовлюється ефективним функціонуванням  інклюзивної форми навчання в загальноосвітніх закладах  та актуальними потребами сучасного українського суспільства в наданні якісних реабілітаційних послуг  під час широкомасштабних бойових дій. У стандарті вищої освіти зі спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія галузі знань 22 Охорона здоров’я для другого (магістерського) рівня вищої освіти зазначено, що базами практик можуть бути  як реабілітаційні інституції, відділення, підрозділи в галузі охорони здоров’я, так і заклади соціального захисту, освіти, де створені умови для менеджменту різновікових категорій пацієнтів  з порушеннями функцій, що потребують фізичної терапії, тому проходження практики в загальноосвітніх закладах з інклюзивною формою навчання розглядається автором як одна з дієвих форм розвитку  професійної готовності майбутніх фізичних терапевтів  до роботи з пацієнтами дитячого віку з ООП.

Біографія автора

ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО

 кандидат педагогічних наук, доцент кафедри українознавства і філософії, Івано-Франківський національний медичний університет

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті