ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.103-105Ключові слова:
інклюзія, команда психолого-педагогічного супроводу, діти з ООП, адаптивне фізичне вихованняАнотація
У статті розкриваються основні завдання виробничої практики в закладах освіти для здобувачів ОС Магістр спеціальності 227.1 «Фізична терапія». Акцентується, що впровадження цього виду практики в Івано-Франківському національному медичному університеті зумовлюється ефективним функціонуванням інклюзивної форми навчання в загальноосвітніх закладах та актуальними потребами сучасного українського суспільства в наданні якісних реабілітаційних послуг під час широкомасштабних бойових дій. У стандарті вищої освіти зі спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія галузі знань 22 Охорона здоров’я для другого (магістерського) рівня вищої освіти зазначено, що базами практик можуть бути як реабілітаційні інституції, відділення, підрозділи в галузі охорони здоров’я, так і заклади соціального захисту, освіти, де створені умови для менеджменту різновікових категорій пацієнтів з порушеннями функцій, що потребують фізичної терапії, тому проходження практики в загальноосвітніх закладах з інклюзивною формою навчання розглядається автором як одна з дієвих форм розвитку професійної готовності майбутніх фізичних терапевтів до роботи з пацієнтами дитячого віку з ООП.