ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ FLIPGRID ТА KAHOOT У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.50--55Ключові слова:
цифрові інструменти, Flipgrid, Kahoot, навчання англійської мови, методика, початкова школаАнотація
Інтеграція цифрових інструментів у навчальний процес суттєво змінила методологію та педагогічні підходи, що використовуються учителями на уроках англійської мови у початковій школі. Оскільки суспільство, технології та методи спілкування постійно розвиваються, потреби та очікування тих, хто вивчає англійську мову, з часом змінюються. Удосконалення методики навчання гарантує, що викладачі можуть ефективно задовольняти ці потреби учнів, зберігаючи навчальний процес актуальним і ефективним. У статті проаналізовано особливості використання цифрових інструментів Flipgrid та Kahoot! у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи. Автор висвітлює деякі методологічні аспекти застосування цих онлайн-ресурсів, враховуючи їх переваги та недоліки. Доведено, що згадані інструменти дозволяють педагогам іти в ногу з часом останніх досліджень, тенденцій і передових практик у вивченні англійської мови, сприяючи безперервному вдосконаленню навчання англійської мови в освітньому середовищі початкової школи. Використання цифрових інструментів забезпечує підвищення рівня цифрової грамотності майбутніх та практикуючих педагогів, сприяє створенню ними динамічних і захоплюючих навчальних програм, які дають змогу учням початкової школи досягати своїх цілей у вивченні мови. Цифрові інструменти Flipgrid і Kahoot! допомагають педагогам якісно проаналізувати дані про успішність учнів, визначити сильні / слабкі сторони, прогалини в опануванні матеріалу, дозволяючи вчителям початкової школи диференціювати навчальний процес та надавати цільову підтримку здобувачам освіти.