Теоретичні основи використання STEAM-технологій у підготовці вчителя Нової української школи

Автор(и)

  • Олена Будник Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.23-30

Ключові слова:

STEAM-освіта, цифрова компетентність, інноваційні освітні технології, електронне навчання, сучасний вчитель

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність проблеми STEАM-освіти, потребу підготовки фахівців, зокрема вчителів до використання сучасних цифрових технологій у навчанні студентів, орієнтації молодого покоління на професії STEM. Автором визначено сутність цифрової компетентності сучасного фахівця, що включає систему знань і вмінь щодо усвідомленого, відповідального та критичного використання цифрових технологій у процесі навчально-трудової діяльності, громадянській чи соціальній активності. З’ясовано, що цифрова компетентність учителя виявляється у його інформаційній грамотності, культурі використання даних, комунікації в інформаційному просторі, здатності створювати відповідний цифровий контент. Висвітлено теоретичні засади впровадження інноваційних технологій у педагогічний процес Нової української школи. Представлено форми та методи використання STEAM-технологій у сучасному навчальному закладі. Наголошено на потребі використання у роботі з студентами різноманітних інструментів навчання: презентації, лабораторні підручники, моделювання, дискусії, співпраця як супровід навчальної діяльності, дослідження та ін

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-25

Як цитувати

[1]
Будник, О. 2019. Теоретичні основи використання STEAM-технологій у підготовці вчителя Нової української школи. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 5, 1 (Квіт 2019), 23–30. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.23-30.

Номер

Розділ

Articles