Роль дошкільної освіти у розвитку дитини та аналіз існуючої системи дошкільної освіти в Узбекистані

Автор(и)

  • Нігора Мамадамінова Університет імені Адама Міцкевича

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.8.1.205-211

Ключові слова:

дошкільна освіта, дошкільна освіта, розвиток дитини, Узбекистан

Анотація

У статті здійснено аналіз сучасної системи дошкільної освіти Узбекистану, представлено її основні виклики, недоліки та реформи. Автор вважає, що реалізоване дослідження наголошує на важливості вивчення проблеми навчання у ранньому віці (3-5 років) та його впливу на майбутнє навчання й особистий розвиток дітей. У дослідженні також подано аналіз вітчизняних і зарубіжних перспектив окресленої проблеми. Дослідниця вважає, що розвинені країни приділяють все більше уваги підвищенню якості роботи дошкільних навчальних закладів, ефективності навчальної програми та впровадженню більшої кількості соціальних заходів для посилення розвитку м’яких навичок дітей. Водночас у статті йдеться про те, що ситуація є зовсім іншою у таких країнах, що розвиваються, як наприклад, Узбекистан. Таким чином, у статті наголошено на необхідності подальшого розгляду, реконструкції та модернізації системи дошкільної освіти та зокрема, ініціюванні деяких кампаній, спрямованих на розвиток особистісного та професійного розвитку молодої матері. Дослідження висвітлює вплив дошкільної освіти шляхом оцінки літератури в цій галузі, глибшого вивчення досвіду розвинених країн, а також розгляду ситуації в Узбекистані щодо згаданої галузі. Висновки статті можуть бути використані для імплементації освітньої політики та сприяння розвитку всієї системи освіти Узбекистану.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2021-04-01

Як цитувати

[1]
Мамадамінова , Н. 2021. Роль дошкільної освіти у розвитку дитини та аналіз існуючої системи дошкільної освіти в Узбекистані. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 8, 1 (Квіт 2021), 205–211. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.8.1.205-211.

Номер

Розділ

Педагогіка