Використання безпілотних літальних апаратів в екологічній освіті
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.37-43Ключові слова:
безпілотні літальні апарати, екологічна освіта, навчання, безпека, екологічна свідомістьАнотація
У статті обґрунтовано актуальність проблеми екології, збереження навколишнього середовища, розвитку екологічної свідомості усіх громадян Планети. Екологічна освіта – це процес, який слід реалізовувати на кожному рівні освіти. Доведено, що свідомість громадськості щодо охорони навколишнього середовища є важливим елементом процесу глобалізації.
Збільшення кількості відходів, викликаних також пандемією COVID-19, створює багато загроз для навколишнього середовища. Автори переконані, що постійне підвищення обізнаності людей можливе шляхом навчання персоналу, викладачів та інженерів та проведення різноманітних інформаційних кампаній. Використання безпілотної авіації може підтримати діяльність, яку проводять школи чи інші навчальні заклади, що займаються екологічними проблемами в Польщі. Завдяки спеціалізованим функціям дрони можуть ефективно показувати наявні загрози природному середовищу. Цей вид діяльності може сприяти візуалізації забруднення, пожеж, повені чи іншого небезпечного для навколишнього середовища явища. Акцентовано, що дані фото чи відео можна використовувати в загальноосвітній системі. Визначено можливості початкової та загальної середньої освіти у формуванні екологічних знань та умінь дітей і молоді. Здійснено аналіз змісту навчальної програми для польських шкіл, зокрема уроків географії, біології, технології, хімії, етики, основ підприємництва та інших, щодо їх екологічної спрямованості. Наголошено на потребі підвищення кваліфікації вчителів, їх неформальній освіті у руслі окресленої проблеми: екологічні семінари, тренінги, воркшопи та ін.