Організація партнерської взаємодії «викладач-студент» в умовах змішаного формату навчання в закладах вищої освіти України

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.10.1.216-224

Ключові слова:

технологія змішаного навчання, партнерська взаємодія, освітній процес, моделі змішаного навчання

Анотація

У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури, узагальнення результатів вивчення досвіду співпраці викладачів і студентів в освітньому процесі закладу освіти увиразнено специфіку організації партнерської взаємодії «викладач-студент» в умовах змішаного формату навчання в сучасних закладах вищої освіти України. Авторами розкрито теоретико-методологічні засади технологій змішаного навчання, описано особливості їх упровадження в освітній процес, узагальнено позитивні напрацювання, окреслено типові проблеми. Дослідники наголошують, що застосування технологій змішаного навчання визначає поєднання різних форм і стилів викладання. Вказано, що технології змішаного навчання є оптимальним варіантом організації освітнього процесу, коли йдеться про навчання в період карантину чи пандемії, воєнного стану, обмеженого доступу до навчальних аудиторій, що вимагає від викладачів та менеджерів закладів вищої освіти нестандартних підходів та креативності у задоволенні освітніх потреб і професійних запитів здобувачів освіти. Доведено, що застосування в педагогічній практиці технологій змішаного навчання сприяє оптимізації партнерської взаємодії в контексті «викладач-студент», сприяє формування цифрових компетентностей, покращує програмні результати навчання, підвищує ефективність освітнього процесу в закладі вищої освіти.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2023-04-03

Як цитувати

[1]
Червінська , І. et al. 2023. Організація партнерської взаємодії «викладач-студент» в умовах змішаного формату навчання в закладах вищої освіти України. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 10, 1 (Квіт 2023), 216–224. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.10.1.216-224.

Номер

Розділ

Педагогіка