ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ І МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
педагогічний експеримент, студенти, здоров'язберігаюча компетентність, фізичне вихованняАнотація
У статті проводиться аналіз організації експериментального дослідження системи формування здоров'язберігаючої компетентності студентів технічних закладів вищої освіти засобами фізичного виховання; подається аналіз і статистична оцінка результатів педагогічного експерименту.
Для забезпечення якісної перевірки ефективності розробленої структурної моделі, окремих педагогічних умов щодо формування здоров'язберігаючої компетентності студентів технічних закладів вищої освіти засобами фізичного виховання проведено педагогічний експеримент, який проходив в чотири етапи. Застосовувались такі методи дослідження, як теоретичний аналіз літератури; опитування (анкетування, інтерв'ю); педагогічні спостереження; констатувальний і формувальний педагогічні експерименти; педагогічне тестування; методи математичної статистики; аналітичні методи дослідження. У результаті педагогічного експерименту підтверджено ефективність розробленої педагогічної технології, що дозволила створити в навчальному процесі з фізичного виховання якісно нові умови освітньої діяльності, сформувати здоров'язберігаючу компетентність студентів технічних закладів вищої освіти засобами фізичного виховання, спрямованість на освоєння і реалізацію цінностей у цій сфері.