МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПЕРІОДИЗАЦІЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК ТА ДОСЛІДЖУВАНИХ ПРОБЛЕМ І ЯВИЩ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.13-17Ключові слова:
методологія педагогіки, періодизація становлення й розвитку педагогічних наук і проблем, положення синергетичного підходуАнотація
У статті висвітлено методологічні орієнтири для здійснення періодизації становлення і розвитку педагогічної галузі та досліджуваної педагогічної проблеми. Послуговуючись історико-генетичним і теоретичним аналізом філософської, методологічної та педагогічної наукової літератури, засвідчено тісний взаємозв’язок загальнофілософської періодизації розвитку суспільства і загальнонаукової періодизації розвитку знання; здійснено інтерпретацію основних положень синергетичного підходу для періодизації розвитку педагогічних наук і педагогічних явищ.