ЧИННИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СІМ’Ї ЯК ОСНОВНОМУ АГЕНТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

Автор(и)

  • Оксана ГАЛАН аспірант, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.146-149

Ключові слова:

соціальна робота, соціальний працівник, сім’я (біологічна та набута), діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, соціалізація

Анотація

В умовах реформування установ для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в Україні виникла необхідність переосмислення особливостей підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах вищої освіти. Особливу увагу вчених зосереджено на питанні готовності фахівців до соціалізації знедолених дітей у сім’ях (біологічних чи набутих). Нами розглянуто та проаналізовано основні чинники, які сприятимуть якісній підготовці соціальних працівників до роботи із сім’єю як незамінною та первинною ланкою, що забезпечує успішне «входження» дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у соціум. На основі проведених теоретичного аналізу та практичної роботи ми довели, що використання новітніх технологій сприятиме професійній діяльності із суб’єктами деінституціоналізації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-20

Номер

Розділ

Наукові статті