МОТИВАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ ОНЛАЙН ТРЕНУВАНЬ З ФІТНЕСУ СЕРЕД ЖІНОК МОЛОДОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/fcult.43.27-36Ключові слова:
фітнес, мотивація, онлайн тренування, фітнес тренування для жінок молодого віку, гендерні роліАнотація
Резюме. Стаття присвячена дослідженню онлайн тренувань серед жінок молодого віку. Фітнес у онлайн форматі досягнув піку популярності під час пандемії, а більшість жінок зрозуміли, що надають перевагу фітнесу в онлайн форматі. Проведено опитування серед жінок молодого віку, яке допомогло зрозуміти, що впливає на вибір певного тренування у онлайн режимі.
Мета. Дослідити особливості відбору фітнес тренувань у онлайн форматі серед жінок молодого віку.
Матеріал і методи дослідження. У дослідженні були використані: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел; анкетування; методи математичної статистики.
Отримані результати та висновки. Отримані результати допомогли зрозуміти мотивацію при виборі онлайн тренувань серед жінок молодого віку.
Посилання
Lauderdale M, Yli-Piipari S, Irwin C, Layne T. Gender differences regarding motivation for physical activity among college students: A self-determination approach. The Physical Educator. 2015;72(5):153–72. https://doi.org/10.18666/TPE-2015-V72-I5-4682
Murray RM, Koulanova A, Sabiston CM. Understanding girls’ motivation to participate in sport: The effect of social identity and physical self-concept. Frontiers in Sports and Active Living. 2022;3:1–7. https://doi.org/10.3389/fspor.2021.787334
Іванік ОБ. Мотиваційні пріоритети до занять різними видами рухової активності за гендерними ознаками. Молодий вчений. 2018;4.2(5б.2):5–8. Доступно: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/4.2/2.pdf
Kovács KE, Kovács K, Szabó F, Dan BA, Szakál Z, Moravecz M, et al. Sport motivation from the perspective of health, institutional embeddedness and academic persistence among higher educational students. Int J Environ Res Public Health. 2022;19(12):7423. https://doi.org/10.3390/ijerph19127423
Chinurum JN, Ogunjlmi LO, O’Neil CB. Gender and sports in contemporary society. Journal of Education and Social Research. 2014;4(7):25–30. https://doi.org/10.5901/jesr.2014.v4n7p25
Ковальова НВ, Єременко НП, Ужвенко ВА. Сучасні проблеми формування мотивації жінок до занять оздоровчо-рекреаційною руховою активністю в умовах карантинних обмежень. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). 2022;7(152):66–9. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.7(152).16
Маланчук ГГ, Ріпак ГІ, Ріпак МО. Мотиви та інтереси жінок 25–35 років до занять фізичною культурою. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). 2023;5К(165):82–6. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2023.5K(165).18
Круцевич ТЮ. Теорія і методика фізичного виховання: підручник для студ. вищ. навч. закл. фіз. вих. і спорту. Т.2. Методика фізичного виховання різних груп населення. Київ; 2012. 368 с.