Актуальні технології професійного менеджменту керівника освітнього закладу
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.2.104-114Ключові слова:
фандрайзинг, фандрайзингова компетенція, підприємницька ознака, освітня послуга, ендавмент фонд піклувальної ради, бюджетування освітнього закладу, стратегічне управління, фінансова автономія освітнього закладу, специфіка концептів управлінняАнотація
У статті обґрунтувано сучасні актуальні технології діяльності керівника освітнього закладу. Зокрема, йдеться про фандрайзингову систему як новітній складник управлінських компетентностей, пов’язаний з вимогами часу і змінами орієнтирів суспільства задля впровадження фандрайзинга у інноваційному стратегічному управлінні навчальним закладом. Розглянуто загальні теоретичні питання із поширення знань про сутність фандрайзинга в системі освіти та уточнено поняття “фандрайзинг”. Акценти ставляться на проведенні ефективної фандрайзингової кампанії для залучення коштів на реалізацію соціально значущих та наукових проектів, пошук ресурсів для забезпечення якісного освітнього процесу