Формування маркетингової стратегії на прикладі IT-компанії

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.10.4.31-45

Ключові слова:

маркетинг, управління, управління маркетингом, маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, IT-компанія

Анотація

У сучасних умовах, коли ринкові фактори набули ще більшого впливу, а поведінка бізнес-структур стала не такою передбачуваною, компанії повинні переосмислити свою діяльність і акцентувати увагу на використанні концепції маркетингу як засобу управління. Зростання конкуренції створило умови для активного використання маркетингового підходу з метою вирішення управлінських та збутових завдань та нарощення конкурентних переваг. Досліджено хронологію розвитку маркетингу, що включає 6 основних етапів. Проаналізовано основні підходи до трактування поняття “маркетинг”, серед яких виокремлено: філософський, управлінський, організаційний, функціональний, сутнісний, ціннісний та інституціональний. Маркетинг являє собою діяльність в напрямку формування попиту, просування продукції/послуг компанії, приваблення уваги споживачів та задоволення їх потреб через процес купівлі. Здійснено характеристику основних елементів маркетингової стратегії, а саме: аналізу ринку просування, дослідження цільової аудиторії, визначення конкурентів, аналізу поточного стану компанії, визначення цілей розвитку, позиціонування та розробки рекламного просування. Об’єктом дослідження обрано IT-компанію “Uvik Software”, що працює на ринку з 2015 року та спеціалізується на сервісному обслуговуванні в галузі IT. Проаналізовано поточний стан маркетингової діяльності IT-компанії “Uvik Software”. Розроблено маркетингову стратегію для IT-компанії “Uvik Software”, зокрема здійснено аналіз ринку, аналіз конкурентів і їх продуктів, аналіз цільової аудиторії (складено портрет цільової аудиторії за такими параметрами: галузь, місцезнаходження, фінансовий стан, кількість працівників й необхідні послуги), здійснено SWOT-аналіз компанії, визначено цілі розвитку (бізнес-цілі, маркетингові цілі, комунікаційні цілі та медіа цілі), позиціонування та наведено поради щодо рекламного просування. Сформовано контент-план публікацій для досліджуваної компанії.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2023-12-31

Як цитувати

[1]
Боришкевич , І. et al. 2023. Формування маркетингової стратегії на прикладі IT-компанії. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 10, 4 (Груд 2023), 31–45. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.10.4.31-45.

Номер

Розділ

Економіка

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають