Виховний аспект процесу навчання літератури у вищій освіті в Україні та Польщі
DOI:
https://doi.org/10.15330/sch.2020.9.149-156Ключові слова:
Сухомлинський, Камінський, інтеграція, прояви особистості, виховний діалог, довіраАнотація
Автор звертається до історії педагогічної думки, яка формувалася на основі спільного для українського і польського народу досвіду у період війни і російського домінування у Європі у ХХ столітті, відзначаючи важливе значення діяльності двох педагогів: Василя Сухомлинського і Александра Камінського у галузі науки і гуманітарної освіти. У дослідженні проаналізовано зв’язки двох наукових дисциплін: літературознавства і педагогіки, наголошено на виховному аспекті. Автор з’ясовує особливості інтеграції навчання і виховання у вищій школі, а також доводить важливість застосування виховного діалогу
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-05-01
Номер
Розділ
Методика викладання літератури