Формування морально-етичних цінностей учнів Нової української школи на основі використання інноваційних технологій

Автор(и)

  • Марія Копчук-Кашецька Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.213-218

Ключові слова:

інноваційні технології, ігрові технології, групові технології, технології розвивального навчання, комп’ютерні технології, технології формування творчої особистості

Анотація

У статті розкрито проблему формування морально-етичних цінностей в учнів Нової української школи на основі використання інноваційних технологій, теоретично обґрунтовано і доведено доцільність їх використання у початковій школі. Представлено технології, за якими успішно працюють вчителі початкових класів в українських школах. Розкрито переваги цих технологій над іншими, акцентовано на їх значенні, сутності та завданнях. Аналіз проблеми щодо формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного і морального здоров’я у процесі навчання та наші дослідження дали змогу зробити такі висновки: (1) Застосування сучасних інноваційних технологій у Новій українській школі сприяє активному і свідомому засвоєнню учнями навчального матеріалу. (2) Використання педагогічних технологій на уроках у початковій школі є одним із найбільш сучасних засобів розвитку особистості молодшого школяра, формування інноваційної культури; вони допомагають педагогові працювати творчо, ініціативно, з більшою професійною майстерністю. (3) Застосування технології розвивального навчання у початковій школі підвищує внутрішню мотивацію молодших школярів до вивчення різних предметів, збільшує час їх самостійної роботи та формує активне творче мислення. (4) Комп’ютерні навчальні програми з елементами гри сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу, створюють позитивне ставлення учнів до діяльності. Виявлено, що значні труднощі під час розв’язання нестандартних задач можуть дати дітям і великі радощі – радість подолання, радість відкриття, радість творчості. З’ясовано, що сучасна система освітнього процесу Нової української школи потребує глибинних змін у підході до формування морально-етичних цінностей з  використанням інноваційних технологій.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2022-04-27

Як цитувати

[1]
Копчук-Кашецька, М. 2022. Формування морально-етичних цінностей учнів Нової української школи на основі використання інноваційних технологій. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 9, 1 (Квіт 2022), 213–218. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.213-218.

Номер

Розділ

Педагогіка