ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Оксана Кондур доктор педагогічних наук, професор Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2022.27.100-104

Ключові слова:

заклад вищої освіти, початкова школа, ігрові технології, професійна підготовка, викладач, методика математики, майбутній учитель

Анотація

Стаття присвячена питанням підвищення ефективності процесу вивчення методики викладання математики у вищій школі за допомогою ігрових технологій. Навчальна гра – спільна діяльність, яка є однією із важливих психолого-педагогічних основ процесу самореалізації здобувача освіти в навчальній діяльності. Ігрові методи належать до інтерактивних методів навчання. Вони практико-орієнтовані, спрямовані на активізацію студентів, сприяють їхньому професійному розвитку і відповідно підвищують якість освітньої діяльності та результативність професійної підготовки. Це зумовлює актуальність застосування ігрових технологій в освітньому процесі вищої школи. Проаналізовано різні підходи до класифікації ігрових технологій в освіті. Обґрунтовано, що досягнути основних дидактичних цілей навчальної гри можна за умови її ретельної підготовки з організаційної та методичної сторони. Описано приклади використання ситуативно-ігрових технологій навчання для розвитку професійної компетентності майбутніх педагогів. Завдяки організованому педагогічному експерименту встановлено, що ігрові технології навчання математики і методики математики формують активне, ділове, емоційне освітнє середовища. Вони допомагають студентам розвивати комунікативні вміння, сприяють глибшому розумінню математичних та методичних дефініцій. Проаналізовано роль викладача і його взаємодію зі студентами на різних етапах застосування ігрових технологій. Схарактеризовано його позиційне місце в процесі гри. Сучасні вимоги до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти зумовлюють перманентне впровадження інноваційних технологій навчання, з-поміж яких важливе місце посідають ігрові технології. Гейміфікація освітнього процесу у вищій школі вдосконалює підготовку здобувачів освіти до майбутньої професійної діяльності в соціумі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-01

Як цитувати

Кондур, О. (2022). ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩІЙ ОСВІТІ. Гірська школа Українських Карпат, (27), 100–104. https://doi.org/10.15330/msuc.2022.27.100-104

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ