МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРАВОЗНАВСТВА
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.49.2.22-24Ключові слова:
ІКТ, Інтернет, правознавство, ЗЗСО, учень, учитель, навчальний процесАнотація
Розвиток і поступове впровадження в існуючу систему навчання нових інформаційно-комунікаційних технологій зумовили перегляд багатьох сталих класичних, методичних, дидактичних, педагогічних і методологічних уявлень про систему вивчення правознавства в загальноосвітній школі. Ефективність їх застосування в навчанні багато в чому залежить від того, наскільки методично грамотно і педагогічно виправдане було включення ІКТ в структуру навчального процесу загальноосвітнього навчального закладу при вивчення правознавства у позаурочній роботі з можливостями використання Інтернет-технології. Зокрема, це стосувалось можливостей застосування інформаційно-комунікаційних технологій у позаурочній роботі при вивченні правознавства.