ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

  • Тетяна Атрощенко кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти, Мукачівський державний університет
  • Галина Джанда заступник директора з навчально-методичної роботи коледжу, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ
Ключові слова: наступність, учитель початкових класів, професійна підготовка, педагогічний принцип, безперервна освіта

Анотація

У статті проведено теоретичний аналіз проблеми наступності професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Виявлено багатогранність поняття «наступність», яке традиційно розглядається як принцип і пояснюється специфікою педагогічного процесу. Наступність розглядається авторами як стан, згідно з яким забезпечується об'єктивний системний зв'язок попереднього і наступного етапів організації навчального процесу на методологічному й методичному рівнях з метою його оптимізації та адаптації студентів до нових етапів навчання.

Опубліковано
2019-12-27
Розділ
Наукові статті