ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.49.2.55-58Ключові слова:
наступність, учитель початкових класів, професійна підготовка, педагогічний принцип, безперервна освітаАнотація
У статті проведено теоретичний аналіз проблеми наступності професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Виявлено багатогранність поняття «наступність», яке традиційно розглядається як принцип і пояснюється специфікою педагогічного процесу. Наступність розглядається авторами як стан, згідно з яким забезпечується об'єктивний системний зв'язок попереднього і наступного етапів організації навчального процесу на методологічному й методичному рівнях з метою його оптимізації та адаптації студентів до нових етапів навчання.