КУЛЬТУРОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА СУЧАСНОСТІ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

  • Марія Якубовська кандидат філологічних наук, доцент кафедри інформаційної, бібліотечної та книжкової справи, Українська академія друкарства
  • Валентина Даньшова викладач-методист вищої категорії, ДВНЗ "Київський механіко-технологічний коледж"
  • Броніслав Шуцький народний артист України, концертмейстер групи альтів симфонічного оркестру Національного академічного театру опери та балету України імені Тараса Шевченка, викладач національної музичної академії України імені Петра Чайковського
Ключові слова: культурологічна компетентність, культурологічний світогляд, дискурс, психологічна безпека суспільства, культурологічна свідомість, мистецтво спілкування, культурологічне середовище, психологічний захист особистості

Анотація

У статті порушено проблеми  науково-теоретичних аспектів алгоритму інноваційних змін у системі вищої школи, в основі яких відповідь сучасної педагогічної науки на виклики новітньої доби, коли  педагогіка, виконуючи свої історичні завдання, створює передумови для утвердження якісних інноваційних процесів педагогічної взаємодії у системі «викладач – студент», що становить основи гуманітарної безпеки нашого суспільства. Нами окреслені системні процеси, у яких закладені формування культурологічної компетентності студентів, системне еволюційне осмислення дискурсу сучасної освіти та забезпечення варіативних технологій культурологічної освіти.

Опубліковано
2019-12-27
Розділ
Наукові статті