МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ БУХГАЛТЕРІВ-ЕКОНОМІСТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.49.2.88-92Ключові слова:
формування, компетентність, бухгалтер, економіст, методика, заняття, досвід, знання, вмінняАнотація
У статті автором проаналізовано й охарактеризовано методи формування підприємницької та комунікативної компетентностей майбутніх бухгалтерів-економістів. Розкрито основні форми і методи проведення теоретичних і практичних занять. Визначено методику формування економічної та комунікативної компетентностей майбутніх бухгалтерів-економістів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-27
Номер
Розділ
Наукові статті