КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ БРИТАНСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОДЕЛЕЙ ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Array

Автор(и)

  • Оксана КОНДУР Кандидат фізико-математичних наук, доцент, заступник декана педагогічного факультету ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Ключові слова:

вища освіта, системи освіти, глобалізація, англосаксонська модель, стратегія розвитку

Анотація

Інтернаціоналізація та інтеграція вищої освіти у глобальному вимірі висувають нові питання перед теорією і практикою освітнього менеджменту. Результати аналізу досвіду побудови системи вищої освіти в передових європейських країнах сприяють розвитку і збагаченню вітчизняної системи освіти, дозволяють уникнути повторення помилок та знайти нові підходи до вирішення проблем галузі. Тому під час побудови стратегії модернізації освіти і науки, яка має безпосередній вплив на трансформацію соціуму, необхідно вивчити наявні моделі освітньо-наукових систем світу та методи управління ними.

Розглянемо одну з класичних освітніх моделей – англосаксонську модель освіти і науки, сучасні вимоги її трансформації та можливості адаптації елементів до української освітньої системи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-25

Номер

Розділ

Наукові статті