ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ
Ключові слова:
професійна мобільність, формування професійної мобільності майбутніх економістів, навчання іноземної мови, дидактичні принципи навчання, професійна діяльність майбутніх економістів, дидактичні можливості іноземної мовиАнотація
У статті відображено важливість використання дидактичних можливостей іноземної мови для формування професійної мобільності майбутніх економістів. Запропоновано дидактичні принципи, стилі та методи навчання іноземної мови упроцесі підготовки майбутніх фахівців з економіки, які сприятимуть кращому, результативному засвоєнню знань, усвідомленню їх важливості та необхідності в майбутній професійній діяльності, що забезпечить формування бажання у студентів навчатись упродовж усього життя, незважаючи на зовнішні обставини. Обґрунтовано, що практичне застосування відповідних дидактичних принципів навчання іноземної мови майбутніх економістів ефективно сприятиме формуванню їхньої професійної мобільності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-06-25
Номер
Розділ
Наукові статті