ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Інеса РОЖЕНКО викладач кафедри іноземної мови з латинською мовою та медичною термінологією Української медичної стоматологічної академії

Ключові слова:

навчання, процес навчання, компоненти процесу навчання, компетентнісний підхід, засади компетентнісного навчання

Анотація

 У статті розкрито особливості організації процесу навчання студентів ВНЗ на засадах компетентнісного підходу. Описано структурні компоненти навчання, мету, зміст і значення. Охарактеризовано його структуру на засадах компетентнісного підходу та компоненти: цільовий, стимулювально-мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-корекційний, оцінювально-результативний. Доведено, що визначені компоненти процесу навчання, які забезпечують реалізацію компетентнісного підходу, взаємопов'язані між собою та функціонують у межах цілісного освітнього процесу. Обґрунтовано науково структурно-функціональну модель компетентнісно орієнтованого навчання студентів вишу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-25

Номер

Розділ

Наукові статті