ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛІВ НА ЗАНЯТТЯХ ЕSР: АВТЕНТИЧНІ ЗАВДАННЯ ЧИ ТРАДИЦІЙНІ ПІДРУЧНИКИ

Автор(и)

  • Жанна БАБ’ЯК к.п.н., доц., завідувач кафедри української та іноземних мов ТНТУ імені І. Пулюя
  • Ліліана ДЖИДЖОРА ст. викладач кафедри української та іноземних мов ТНТУ імені І. Пулюя
  • Ольга ПЕРЕНЧУК ст. викладач кафедри української та іноземних мов ТНТУ імені І. Пулюя

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.48.1.12-16

Ключові слова:

автентичні матеріали, англійська мова професійного спрямування, підручник, викладання, вивчення, внутрішні джерела, зовнішні джерела

Анотація

Стаття має на меті проаналізувати та порівняти використання автентичних матеріалів і традиційних підручників на заняттях ESP. Автори порівнюють переваги і можливі недоліки обох типів матеріалів. У статті також йдеться про ставлення і преференції викладачів  ESP щодо доцільності вибору того чи іншого матеріалу. З цією метою авторами було проведено соціологічне дослідження із залученням викладачів ESP кафедри української та іноземних мов Тернопільського національного університету імені І. У статті робиться спроба розробити деякі рекомендації стосовно вибору навчального матеріалу для занять ESP. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-30

Номер

Розділ

Наукові статті