ФРАНКІВСЬКА КОНЦЕПЦІЯ РОЛІ ТА МІСЦЯ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУТІВ У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ: КОНТЕКСТ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

  • Михайло МАТКОВСЬКИЙ кандидат філософських наук, асистент кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, Львівського національного університету імені Івана Франка, Україна https://orcid.org/0000-0002-5846-4719
Ключові слова: освітній простір, Іван Франко, соціальний інститут, становлення молоді, особистість

Анотація

Досліджуються погляди Івана Франка на роль соціальних інститутів у процесі формування молоді. Обґрунтовується необхідність пошуку нових стратегій та вдосконалення наявних щодо підтримки процесів соціалізації, адаптації і самореалізації молоді в соціумі, а також важливості залучення до цих процесів досвіду видатних мислителів минулого, зокрема Івана Франка. Доводиться важливість реформування соціальних інститутів суспільства як головних форпостів формування освітнього простору. Аргументується актуальність упровадження педагогічних ідей Івана Франка в процес навчання, виховання й розвиток особистості.

Опубліковано
2020-03-22
Розділ
Наукові статті