КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВИКЛИКІВ

  • Тетяна РАВЧИНА кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра загальної педагогіки та педагогіки вищої школи,Львівський університет імені Івана Франка, заступник директора з навчальної роботи, ВСП – технічний коледж НУ «Львівська політехніка», Україна
Ключові слова: педагогічна діяльність, педагогічна підготовка, освітній процес, педагогічна позиція, студентоцентрований підхід, когнітивна діяльність, автентичний контекст, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, діалог

Анотація

У статті розглянуто суть та особливості студентоцентрованої концепції як методологічного підґрунтя організації освітнього процесу в контексті педагогічної підготовки майбутніх викладачів; виокремлено принципи навчання за цим підходом. Окреслено концептуальні ідеї  студентоцентрованого підходу: організація освітнього процесу як когнітивної діяльності студентів засобами когнітивних стратегій та метапізнання, подання змісту вищої освіти у професійному, соціальному контекстах шляхом застосування автентичних джерел і автентичної діяльності, організація освітнього процесу на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і студентів на засадах діалогу.

Опубліковано
2020-03-28
Розділ
Наукові статті