ВИКОРИСТАННЯ КАРТ-ПЕРЦЕПЦІЙ ПРИ АНАЛІЗІ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОВІДНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ В МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
Ключові слова:
карти-перцепції, стратегічні карти, провідний університет
Анотація
У статті проаналізовано ефективність використання карт-перцепцій на основі наукових досліджень. Розглянуто їх застосування в аналізі стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи в міжнародному інформаційному просторі, зокрема, на прикладі провідних університетів Бельгії (Левенський католицький університет, Гентський університет, Лувенский католицький університет, Брюсельський університет (ULB), Вільний університет Брюселю (VUB)). Розроблено алгоритм проведення порівняльно-педагогічного аналізу стратегій позиціонування провідних університетів країн Європи в міжнародному інформаційному просторі.