ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Любомира ІЛІЙЧУК кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра педагогіки початкової освіти, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», Україна https://orcid.org/0000-0003-4274-6903

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.61-65

Ключові слова:

електронний підручник, електронний засіб навчального призначення, електронний ресурс, електронне видання, засіб навчання, здобувач освіти

Анотація

У статті розкрито можливості використання е-підручника як сучасного засобу навчання здобувачів освіти в умовах закладів загальної середньої освіти. Здійснено аналіз і систематизовано різні підходи до трактування поняття електронний підручник. Узагальнено вимоги до сучасного е-підручника та подано особливості його впровадження в освітній процес початкової школи. Наголошено, що використання електронних засобів навчального призначення набуло реалізації й утілення у зв’язку з реформою Нової української школи. Проаналізовано електронні підручники для початкової школи, які беруть участь у Всеукраїнському експерименті «Електронний підручник для загальної середньої освіти».

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-30

Номер

Розділ

Наукові статті