УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Тетяна СТОЙЧИК кандидат педагогічних наук, заступник директора з навчально-виробничої роботи Криворізького професійного гірничо-технологічного ліцею

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.48.1.38-42

Ключові слова:

професійна підготовка, здобувач освіти, фахівець, заклад професійної (професійно-технічної) освіти

Анотація

У статті визначені основні суб’єкти соціального партнерства, розглянуті передумови його ефективного функціонування. Автор виділяє основні та додаткові умови формування і забезпечення таких основних характеристик ефективного соціального партнерства, як: забезпечення високої якості підготовки фахівців за професією, спеціальністю; запровадження нових професій, спеціальностей за запитом суспільства; контрактна форма реалізації партнерських взаємин;  удосконалення процедури проходження виробничої та переддипломної практики здобувачів освіти, створення спільних інформаційних центрів, інформатизація економіки. Обґрунтовується основа для подальших наукових досліджень.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-10

Номер

Розділ

Наукові статті