РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НАДДНІПРЯНЩИНИ В ПЕРШЕ ДВАДЦЯТИЛІТТЯ ХХ СТОЛІТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.48.1.78-83Ключові слова:
розвиток, Наддніпрянщина, технічна освіта, соціокультурні умовиАнотація
Тематику статті концентровано на аналізі особливостей розвитку технічної освіти на теренах Наддніпрянщини під впливом історичних віх першої половини ХХ століття.
Систематизовано основоположність впливу науково-технічного прогресу європейських держав на траєкторію розвитку вітчизняної освіти досліджуваного періоду.
Зауважено, що значний вплив на соціокультурну «кристалізацію» вітчизняної технічної освіти мали історичні події на території України, які торкалися усіх сфер життєдіяльності суспільства (зокрема, соціально-економічні, політичні та культурно-освітні).
На основі авторських узагальнень відрефлексовано соціокультурний поступ освітньої галузі, що вможливився завдяки: прогресивності просвітницьких ініціатив, урізноманітненню дидактичного інструментарію, зростанню авторитетності прогресивно-інтелігентних кіл на міжнародній арені, високій результативності дослідних починів.