СИСТЕМА ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.49-52Ключові слова:
моделювання, система, майбутні педагоги дошкільної освіти, соціальні цінностіАнотація
У статті розглянуто освітні вимоги до особистості педагога дошкільної освіти відповідно до сучасних нормативних документів галузі дошкільної освіти. Встановлено, що для фахівця нової формації необхідно мати високий рівень вихованості цінностей, соціальних зокрема. Зроблено висновок щодо доцільності використання моделі системи виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти. Розглянуто теоретичні аспекти моделювання, а саме сутність поняття “алгоритм”. Представлено термін «система». Проаналізовано існуючі моделі щодо покращення освітнього процесу, а також підвищення рівня вихованості здобувачів освіти. Презентовано власну модель системи виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-12-21
Номер
Розділ
Наукові статті