РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ШКОЛИ

Автор(и)

  • ІННА КУЛІШ кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0002-2066-3923
  • СВІТЛАНА ГОЙ магістрантка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0003-2639-2367

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.51.2.58-62

Ключові слова:

діти старшого дошкільного віку, логіка, логічне мислення, дошкільна освіта, підготовка до школи

Анотація

У статті розглянута актуальність проблеми формування математичної компетентності в дітей дошкільного віку, зокрема, проблема розвитку логічного мислення. Окреслено ключові аспекти питання розвитку логічного мислення в дошкільному віці. Представлено результати наукових досліджень та думки науковців щодо проблеми розвитку логічного мислення; аналіз освітніх програм для дітей дошкільного віку.

Автори наводять перелік дидактичних засобів розвитку логічного мислення в умовах закладів дошкільної освіти та в сім’ї; наголошують на важливості розвитку логічного мислення в дітей з метою підготовки їх до шкільного навчання. Проаналізовано зміст ключових понять: логіка, логічне мислення.

 

Біографії авторів

ІННА КУЛІШ, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

 

 

СВІТЛАНА ГОЙ, магістрантка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-11

Номер

Розділ

Наукові статті